torsdag 13 november 2008

Ett steg närmare att nästan veta något

Idag släpptes normeringen till högskoleprovet HT08 och förutsatt att jag skrev av precis det jag skrev i provhäftet har jag 1,7 och en plats på Uppsala till vår. (Antagningsstatistik och info) Men det finns alldeles för många om och men. Stressar helt sönder över intervjun och vill få det överstökat ASAP!

Jag träffade Dr.Dr.F och vi hade en väldigt trevlig kväll som vanligt! Vi pratade om intervjun över drinkar och han slängde iväg några mock-frågor. Vilket blev svårare några drinkar in...Men jag uppskattar verkligen att han tar sin tid och hjälper mig och det är väldigt skönt att få varva ner lite. Jag känner stressen just nu, att inte ha annat att tänka på än intervjun. Men tipsen väller in och jag som normalt är besatt av min födelsedag har helt glömt bort den! Känner mig helt bestulen! ;)

Inga kommentarer: