torsdag 9 oktober 2008

Tack och lov för 1/3 chans!!

Prov- och intervjubaserat urval till läkarprogrammet (PIL) VT 2009

Här publiceras namnen på de personer som gått vidare i urvalsprocessen. Vi publicerar endast namnen på de personer som medgivit detta. Alla sökande får även meddelande via brev.

Kallelse till test
705 personer sökte till Prov- och Intervjubaserat urval till Läkarprogrammet (PIL). Till test kallas sökande med HP-resultat 2.0-1.7 samt de som har tackat ja till personligt erbjudande (t o m 200:e reserv i betygsgruppen (BG) och t o m 5:e reserv i folkhögskolegruppen (BF). Resterande platser lottades bland sökande med HP-resultat 1.6. Totalt kallas 420 sökande till test.


Jag har gått vidare!!!!!







P.s. slutat på apoteket, så om någon behöver ett jobb ;)

5 kommentarer:

jakopdalunde sa...

GRATTIS!!!

Nils sa...

Grattis och lycka till med PIL-provet!

(p.s. den tredje länken i din länklista behöver uppdateras)

MotVitaRocken sa...

Tack nils! självklart, din webbsida är ju guldstandarden! Gillar verkligen dina uppdateringar.

MotVitaRocken sa...

p.s. vart är min länk? ;)

nils sa...

Hade visst lyckats missa att ta med din blogg i blogglistan... men det är åtgärdat nu.

http://forum.medicinstudent.nu/viewtopic.php?f=35&t=179

Skulle du förresten kunna kontakta mig (via pm på mitt forum eller via e-mail)? Jag har ett par Harvard-relaterade frågor...