torsdag 31 juli 2008

Komvux mm

Som sagt har jag 50p kvar att ta på komvux för min 20,0:a
Därför tar jag nu Svenska C (det är nog nyttigt med) och det roliga är när jag loggar in (distanskurs) står det "utprintat" istället för utskrift etc. Känns så meningsfullt med komvux. Det är visserligen klockrent att första uppgiften är att skriva en arbetsansökan och tillhörande CV. Med min osäkra framtid är nog detta rätt aktuellet oavsett.

Sjukhuset idag:
inne kl 8 00 då Lat Flap operationen började och jag fick veta att silikon är inne igen och att Becker implants är guldstandarden inom implantat. Sen va jag nerre hos GI radiologen och fick se två stycken ERCP (titta här istället om ni är känsliga). Vilket för övrigt va ganska ointressant och dessutom lite äckligt. Sen fick jag ha på mig detta vilket va lite koolt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kanske är bra att du läser matte C eftersom du inte kan stava.

AKTUELLT ( har du sett nyhetsprogrammet med samma namn ? )

MotVitaRocken sa...

hmm matte C för att jag inte kan stava..det låter logiskt.

Tur är att jag är bra på annat tex att vara trevlig :)